Wij krijgen ze ook: veelgestelde vragen. Misschien heeft u één van onze medewerkers wel eens aan de lijn gehad. Onze ervaren klantcontactmedewerkers staan u namelijk graag te woord.

'Agentschap Telecom u spreekt met...’; In deze rubriek de meestgestelde vraag van de afgelopen tijd

Greta: ‘Deze maand krijgen we veel vragen over de jaarnota. Normaal gesproken versturen we deze begin februari. Dit jaar hebben we een nieuw facturatiesysteem. Daarom kosten de voorbereidingen voor de verzending dit jaar wat meer tijd. We streven ernaar om in maart te starten met versturen. Dat gebeurt dan gefaseerd in maart, april en mei. Alleen vanmorgen al, kreeg ik drie telefoontjes. Veel mensen zijn bang dat bijvoorbeeld hun registratie vervalt omdat ze de rekening gemist hebben. Maar dat is natuurlijk niet het geval. Wij zijn u niet vergeten.’

Agentschap Telecom collega Greta van het Klant contact centrum
Greta: 'Wij zijn u niet vergeten'

‘De rekening ziet er dit jaar wel iets anders uit. Het kan zijn dat er naast de jaarlijks verschuldigde vergoeding meerdere bedragen op de factuur staan. Dit zijn tussentijdse vorderingen uit 2018 of begin 2019 die nog niet door ons in rekening gebracht zijn. Daarnaast ziet de factuur er qua opmaak anders uit en zit er geen acceptgiro meer bij.

Op de factuur kan je zien of je gebruik maakt van een automatisch incasso. De factuurdatum is dan gelijk aan de vervaldatum. Het bedrag wordt dan omstreeks de 25e van de bankrekening afgeschreven. Heb je geen automatische incasso afgegeven dan kan je het bedrag elektronisch overboeken. Het hoe en wat staat op de bijsluiter bij de factuur.

De facturen versturen we overigens alleen per post. Digitaal is helaas nog niet mogelijk. We zijn daar wel druk mee bezig, maar dat gaat nog even duren.'

Ons Klantcontactcentrum is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8.30 - 17.00 uur via 050 - 587 74 44